Urząd Gminy w Pszczółkach

Wydruk z serwisu BIP, dn.
  •  Koordynowanie prac dotyczących przygotowania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Wójta,
  • analizowanie i diagnozowanie zjawisk społecznych i gospodarczych występujących na obszarze Gminy i gmin sąsiednich,
  • gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz (Public Relations),
  • nadzór nad działalnością gminnych placówek kulturalnych,
  • koordynowanie działań dotyczących organizacji imprez rekreacyjnych, masowych itp.,
  • podejmowanie czynności administracyjnych w sprawach nie cierpiących zwłoki w granicach upoważnienia Wójta,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta, zwłaszcza pełnienie obowiązków podczas nieobecności Sekretarza Gminy,
  • prowadzenie i nadzór nad pracami inwestycyjnymi i remontowymi realizowanymi przez Gminę,
  • przygotowywanie planów inwestycyjno – remontowych i ich realizacja,
  • pełnienie obowiązków Pełnomocnika ds. zamówień publicznych, nadzór nad prowadzonymi postępowaniami w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.